Thursday, January 22, 2009

Mama, Susu Mama Sedaplah

Posted by PN. NUR AMIRAH BINTI MOHD RASHID at 4:51 AM
Susahnya nak saya terangkan kepada orang dewasa betapa lazatnya susu Mama. Rasanya manis tapi tak manis sangat. Kadang-kadang rasanya cair..emm sungguh menghilangkan dahaga.. kadang-kadang rasanya pekat.. sungguh mengenyangkan. Tapi saya nie cerewet orangnya.. saya suka minum sedikit demi sedikit tapi selalulah saya minta dengan Mama nak minum susu. Tapi Mama tak kisah..saya pun lagi suka sebab rasa sungguh selamat bila berada dalam dakapan Mama. Lagi satu yang saya suka tentang susu Mama.. bila diminum terasa suam-suam macam baru lepas dimasak, emm..sungguh segar. Kawan-kawan sekalian, minumlah susu Mama masing-masing kerana nikmatnya tiada dapat diungkap dengan kata-kata...Terima kasih Mama..


Lilypie Breastfeeding Ticker

0 comments on "Mama, Susu Mama Sedaplah"

Post a Comment

 

PermataBonda Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal